Långsamhet

Ja, det går väldigt segt just nu, men jag har världens tröttaste dator och ett mobilt bredvand som går på halvfart för tillfället. Då är det lagom motiverande att blogga.

Min dator är Pappsens gamla laptop, den är drygt 6 år gammal. Det är ungefär 150 i datorår. Så ni hajar ju.




Och mitt mobila bredband har en topphastighet på 7 Mbit/s, men nu har jag "surfat upp" mina 5 GB för den här månaden, så nu är hastigheten begränsad. Vet icke vad det innebär, men kanske en maxhastighet på 4-5 Mbit/s? Det motsvarar ungefär 10 km/h.

Men jag ska försöka trotsa mina tekniska obstakler och bli bättre på att uppdatera. Tjing.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0