Lönenöjd

Lönespecen låg och väntade innanför dörren när jag hade släpat mig hem efter en lång arbetsdag. Jag blev glad. Och ännu gladare blev jag när jag öppnade och såg hur mycket jag kommer få i slutet av månaden. Jag måste helt enkelt slänga ur mig ett "TJOHEJ!".

Nu är jag nöjd.

Imorgon ska jag komma tidigare till jobbet och börja fixa vårt lager som i nuvarande ordning inte ens borde få kallas lager. Därmed kommer även ångesten som alltid uppstår i mina arma gotländska lekamen när jag kommer in på lagret att sakta men säkert avta för att till slut utplånas för alltid när vi är klara.

Då jävlar ska jag slå till med ett "TJOHEJ!" till. Kanske till och med två.

Det ni!

Kommentarer
Postat av: Johan

Men hur mycket fick du då?!

2010-12-09 @ 20:05:31
URL: http://johanmork.wordpress.com
Postat av: elf

Eller hur, hur mycket fick du då??!

2010-12-09 @ 20:41:46

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0