The Lön

Ett lika oväntat som enormt intresse för exakt hur många trevliga riksdaler jag kommer få i lön den 23:e väcktes efter föregående inlägg, så jag får väl ge en liten hint åtminstone för er stackars vetgiriga. Hoho.

Vi kan säga så här: det är över 13 000. YAY!

Ingen fantastisk lön egentligen, jag vet. Men jämfört med vad jag fått tidigare månader så är det fucking amazing och med tanke på att jag inte ens jobbat heltid så är jag mycket nöjd.

 



Vad fan, när jag jobbade på Donken och slet arslet av mig 180 timmar i månaden så fick jag minsann inga 13 000 efter skatt (VAD gjorde jag där i fem fucking år!?).

Get my happiness?

Kommentarer
Postat av: syster yster

får du din lön i en sån där pengasäck också? I så fall blir jag avis...

2010-12-09 @ 22:56:02

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0