Kalas á la 30

Oj oj oj vilken 30-årsfest det blev igår! Alla, unga som äldre, var på topphumör och partade som om det inte fanns någon morgondag!













Här i Täby hos Syster Yster och hennes sambo ligger alla fortfarande och sover. Utom moí. Jag ska bege mig mot Farsta om en stund och luncha med Kippi. Det var sjukt länge sedan jag träffade henne nu.

Undrar om familjen hinner vakna innan jag går, eller om jag blir tvungen att väcka dem? Mutti och Pappsen snarkar gott i alla fall, verkar inte vara på g alltså.

Om 6 timmar sitter jag på Silverlinjen tillbaka till Öland. En 6 timmar lång bussresa. Ack så härligt.
När jag kommer hem ska jag GENAST spana in Melodifestivalen på svt play!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0