Back in Skogsby

Åh vilken härlig avskedsfika jag och Regis hade! Mera! I'll miss you, my friendest friend!



Okej, nu ligger jag nerbäddad i min Skogsby-säng i mitt Skogsby-radhus i mitt Skogsby.

Trubbelfri resa, tack och lov. Mötte Sofia och Becka från klassen i Kalmar, så jag fick sällskap på bussen till Öland.

Vid busshållplatsen i Oskarshamn, där jag och en gute-farbror stod och väntade på bussen, kom en gubbe fram och stannade flinande framför kuren.

Gubbe: Vet ni vad man kallar Oskarshamn?

Gute-farbror: Nä?

Jag: ??????

Gubbe: GLASS-HELVETET! Ho ho ho ho ho ho ho.....

Gute-farbror: Jaha...

Jag: ??????


Vad är det med den där busshållplatsen!? Sist jag stod där kom det en fyllgubbe och snackade med mig, och nu den här kufen. Why?

Jag längtar efter skolans frukostbuffé. Bara 7½ timme kvar. Mums.

Natti.


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0