Fel men rätt

Jag är dum.

Det går ju inte att se Melodifestivalen på svt play. Bara enstaka klipp. Och jag visste egentligen det, men jag glömde. Så nu får jag inte se det. Blä.

Jag vet vilka som gick till final. Jag hade fel. Men jag hade rätt om de fyra som gick vidare, bara det att Orsa Spelmän och Andreas Johnson bytte plats. Jag är så himla bra, eller hur?
 
Jag får lägga krutet på nästa deltävling istället. Då är Alcazar och Darin med och tävlar, samt gamla SOT:aren Erik Linder! Det ska bli roligt.

Kommer den avnjutas i Stockholm eller på Gotland? Det är frågan...

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0