Håkan vs Glee

Ikväll skulle jag egentligen ha en Håkan Hellström-kväll med Lisa och Linn. Något som vi planerat länge, men först förra veckan bestämde vi en dag och en tid. Och nu helt plötsligt känner jag inte alls för det! Jag förstår inte. Jag vill ju ha Håkan-afton, men av någon anledning vill jag inte ha det nu.
En av anledingarna är att det är "Glee" på tv ikväll. Men det är ju bara en liten anledning.

Jag gissar att det beror på att jag är lite stressad. Det är så mycket nu, med föreställningen och planerandet av mitt liv efter Öland. Det är inte rätt i tiden för relaxade Håkan-kvällar helt enkelt.

Men vi ska ha Håkan-fest också. Då jävlar.

Imorgon åker jag till Gotland på en veckas lov. Yey!


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0