Musik och magsår

Jag brukar sällan stressa upp mig över saker, men den senaste veckan har magsåret inte varit långt borta. Jag jobbar ju med musiken till vår slutföreställning, och i måndags skulle vi egentligen ha avrit klara med allt och spelat in grunder till alla låtarna. Alltså alla låtar skulle finnas inspelade med piano och sång. Dessa skulle skickas till killen som ska arrangera låtarna ihop med vår lärare Tomas, ihop med alla texterna och ackorden och instrumentförslagen.
Detta blev vi klara med IDAG. För drygt en timme sedan mailade jag iväg allt, och nu känner jag mig så fantastiskt lättad. Jag jobbar som bäst under stress, men det finns ju gränser.

Imorgon åker jag till Stockholm föratt gå på Bror Stors enorma 30-årsfest. Det kommer bli kanonroligt. Hela familjen kommer vara där. Och nästa helg börjar sportlovet. Då blir det Stockholm och Gotland.

Nu är jag i fas igen. Hurra!


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0