Sexpucko #30

Sexpuckona fyller jämnt (30:e idioten har joinat gänget)!

Dessa avarter förekommer ju som bekant i många olika former. Den här varianten är tydligen tomte, 43 år, trygg och XL. Vad nu det betyder. Hur som helst så skrev han en kväll till mig och jag pallade inte driva med honom så jag struntade helt enkelt i det. Någon dag senare kom ett nytt meddelande från denne tomtenisse. Jag suckade och frustade. Någon dag senare kom ytterligare ett mail, och sen ett till. Och han skrev så konstiga saker varje gång! Jag svarade inte på ett enda, ändå fortsatte han att skriva. Hur kul kan One Way Communication vara?
Till slut fick jag förstås nog, och exploderade lite...

15.15 2010-01-13 skrev tryggatomtenxl:
tjena killen, kom och visa din potential.

17.50 2010-01-14 skrev tryggatomtenxl:
tja ses ikväll i stan
peter i alvik
smsa 076 134 ****


 

18.58 2010-01-16 skrev tryggatomtenxl:
du intresserar mig fortfarande killen.


 

19.21 2010-01-17 skrev tryggatomtenxl:
vi har samma ursprungs själ då


 

21.54 2010-02-03 skrev tryggatomtenxl:
känner du andres från  järbo
han är bra
jobbar ni ihop ibland
då kan vi också ses
peter i alvik 076 134 ****


 

23.41 2010-02-03 skrev potential:
Alltså, några frågor bara:

Vad i alla tonsillers namn snackar du om egentligen? Varför messar du mig hela tiden? Varför ger du ut ditt mobilnr till främlingar? VAD har givit dig intrycket att jag skulle vilja träffa dig? Varför är du en tomte? Vad är en trygg tomte? Finns det otrygga tomtar? Vem fan är Andres från Järbo? Var ligger Järbo? Varför fattar du inte en diss? Varför i helskotta skulle vi ha samma "ursprungssjäl"? Vad fan är en ursprungssjäl? Varför måste JUST JAG intressera imbeciller som du? Varför gråter Adas bungalow? VARFÖR LÄMNAR DU MIG INTE BARA IFREEEEEED, DITT TRÖGA STYCKE?!?!?!?!?!


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0