Shopping, yeah!

Jag och Mutti åkte ner på stan idag för att spana in bokrean. Jag var en sväng på Bokia med Pappsen igår, men blev måttligt imponerad av utbudet. Åhléns hade ett lite roligare sortiment, och där hittade både jag och Mutti varsin bok, samt en till mormor.

Jag fick även att par mjukisbyxor av Mutti från Intersport. De jag har nu att dansa i är sköna, men har inga fickor. Jag är beroende av fickor. Var ska man annars göra av allt?

På Ica Maxi, dit vi åkte i jakt på en speciell sorts créme fraiche, fanns en enorm rea-låda med filmer. Bra filmer till och med! 2 för 99, så Mutti köpte "På smällen" efter min inrådan och så fick jag "Revolutionary road". Klockers ju!

Fika hos mormor hann vi med också. Äppelpaj (I love!), rulltårta, bullar och kaffe. Lovely.

Ikväll blir det "Nyförälskade kräftstjärtar" till middag. Undrar hur det gick till när man spånade fram det namnet?
Sedan "Let's Dance" och semlor. Imorgon är det Melodifestival och sedan fest hos Regis. Och på söndag blir det återresa till Öland.




Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0