Stenmark #25


Kommentarer
Postat av: mymic

Haha jo, men han har redan börjat jobba nu och ska tyvärr jobba tills oktober (alltså tills säsongen är över). Studentbalen är ju den 3e Juni, och då kan han inte åka, det är ju då folk börjar åka dit som mest.



Men jag ska be honom kolla upp om han inte kan få ta ledigt sisådär 7 dagar;) Känns som att det ej kommer att gå men det skadar ju aldrig att fråga, hehe!



Kung :D stalkers är awesome, hahaha!

Vart var du när du var i Turkiet då? =))

2010-02-21 @ 20:20:43
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: mymic

Åh.. ja, han nämnde ju det förut nån gång, haha!

Alltså, varför är det så?

Och hur ska man fixa det då?

Verkar som att du vet liter mer än mig, så jag får passa på att fråga :)



Åh, men gud vad kul :D

Hahaha, ja de man lär känna är ju verkligen helt underbara och roliga hela tiden! Precis sånna personer man vill ha omkring sig hela tiden, människor som gör en glad helt enkelt! :D



En av mina vänner därifrån är helt klockren, vi är BFFs (hahaha). Han har alltid svar på de mesta och underbart bra råd om det är något. Lovely :)



Så roligt! direkt vi kom hem så bokade mamma en resa till nu i september i 2 vecokr :D Men då är man mer med familjen och springer inte omkring så mycket, haha.. Så en vän och jag funderar på att åka i sommar!

SKulle bla, vara så underbart roligt att få överraska honom med att bara vara där en dag, helt random! :D

2010-02-21 @ 20:32:55
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: mymic

Jamen snälla gör det, skulle vara så sjukt snällt! :)

Hahah, kanske är ett pluss om lill-aşkım lär sig lite bättre engelska även, hahahaha ;)



Åh, men fyfack vad roligt :D

Hahaha är samma sak för mig nu, alla jag träffade där vill att jag ska komma dit och de säger det varje dag nästan! Hahaha, jag lyssnar på sommarmusik och taggar sönder sommaren + turkiet hela tiden! Att ma homies vill att jag kommer dit gör det inte lättare att ignorera abstinensen ^^;

2010-02-21 @ 22:06:36
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0