Anna-lunch

Idag gick jag upp redan 07.30! Vaknade först vid 05.30, men lyckades somna om. Men efter halv åtta blev det svårare. Så det var bara att släpa min sömnmosiga men utvilade lekamen ur sängen och gilla läget. Det är skönt att komma upp tidigt faktiskt. Jag gör det alldeles för sällan. Nu känner jag mig pigg och utvilad. Is nice.

Igår kom finaste Anna till ön, och idag ska jag möta henne på finaste S:t Hans café för att luncha. Vi har inte setts på minst ett år, så det känns verkligen som att det är på tiden.

Och solen skiner idag också. Mister Sommar - I sort of love you.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0