Premiär

Så var det dags för premiär av "Macbeth"! Vi har haft tre publikgenomdrag, och alla har gått jättebra. Nu är vi laddade inför "the real deal" i två dar, och sedan blir det långhelg över midsommar.

Ikväll kommer fin Josefin med familj och tittar. Och igår hälsade jag på min gamla klasskamrat Jessica i vimlet.
Romateatern - connecting people.

I pauserna står vi i bodar och säljer korv, läsk, godis och fika. Det är sååå kul att jobba med service under sådana här former när folk är glada och trevliga och inte stressade och sura. Hurra för kulturpåverkan!

En dam har samlat in pengar för att rädda Romateatern som hotas av nedläggning efter i år på grund av pengabrist efter att huvudsponsorn dragit sig ur. Hon kom upp på scenen innan och uppmanade alla att skänka en slant för teaterns överlevnad. You go girl!

Nu ska jag äta, sen fara till Roma och breaka ett leg.


Daniel Larsson som Macbeth

Kommentarer
Postat av: syster yster

Åhhh vad jag vill se!!! Men det är en hel månad kvar... gaah! Ja ja, den som väntar på nåt gott :P Fick sms av Fanny igår, hon hade varit och kollat och skrev att du var jätteduktig :)

2010-06-24 @ 08:12:13
Postat av: Råbärt

Åh jobbar du med Daniel Larsson =) Jag kollar massa på en serie som heter Spung, som gick på SVT för drygt 10 år sedan, och älskar Hr Larsson i den serien!!

2010-06-26 @ 14:12:39

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0