Smink och kostym

Igår satte en mysig migränattack stopp för min annars schemalagda sminktid i Roma. Jag låg istället hemma under mitt täcke och led och kände mig ynklig.
Som tur var blev det bättre framåt eftermiddagen, men då var det redan för sent att åka till Roma, så jag följde med Mutti och Pappsen ut till Gothem för att fira Morbrors sambo som fyllde år istället.

Senare på kvällen skjutsade Mutti mig ut till Roma, för då skulle vi ha genomdrag. Nu har jag koll på alla mina scenbyten, vilket känns tryggt. Idag ska jag bli sminkad (och kanske få håret färgat svart!), och dessutom ska jag få mina kostymer idag.

Jag hoppas att jag blir riktigt grann!

Nu ska jag sjunga lite tror jag. Måste hålla rösten i form!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0