The gissel that is väder

Idag vaknade jag syndigt sent med en gemytlig vetskap om att jag inte skulle börja jobba förrän klockan nio ikväll. Men knappt hade jag hunnit slå upp ögonen innan mobilen ringde, och vips så skulle vi börja klockan 16.30 istället. Suck... Vädret gör att man måste vara ytterst flexibel, för planerna ändras ständigt.

Tur att jag inte gjorde storslagna planer för dagen.

Imorgon blir det knytis-fest i Roma för hela teamet. Jag är faktiskt måttligt sugen på att gå. Men det beror ENBART på gisslet att ta sig ut till den förbaskade ruinen. Och sen ta sig hem igen. It sucks.

Men jag går nog ändå. Kan ju inte missa min första professionella teaterfest för tusan.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0