Whitney Houston - nu och då

Antar att ni liksom jag hört idel negativa omdömen från folk som sett Whitney Houstons live-comeback runt om i världen. Jag var tvungen att göra efterforskningar för att se hur illa det egentligen kunde vara med stackars Whitney, eftersom jag läst att folk hade buat och lämnat konserterna i förtid.
Och ja, det låter INTE bra. Houston har fått cred av vänliga kritiker för att hon kämpar och ger järnet trots sin crack-pajade röst, men jag tycker kanske att hon borde ha fått bli helt återställd (om det nu är möjligt) innan hon hav sig ut på en världsturné. För det här är inte värt över 1000 kronor.
Döm själva.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0