Jag sitter här och pluggar manus. Imorgon börjar vi spela in kortfilmen "Syskonkärlek". Jag har även jobbat med mitt projekt idag. Fick hoppa över danslektionen när jag kom på att jag har väldigt lite tid kvar och dessutom inte kommer ha tid att jobba något förrän i helgen. Imorgon är det filminspelning hela dagen och på kvällen blir det sångkonsert på skolan med kvartetten Tetra. På torsdag är det dans och sedan workshop med Tetra hela dagen, och filminspelning på kvällen. På fredag är det filminspelning hela dagen.

Det är mycket nu! Vi repar sånger inför avslutningen och planerar avskedsfest samt födelsedagsfest för Maria H & Sofia. Projekten ska redovisas och många ska ännu på auditions. Vi ska på badutflykt och ha grillkväll hemma hos Tomas. Cosy!

Vi håller audition i helgen. Det ska bli jättekul, minns själv hur det var förra året när jag kom hit. Och hur kul det var att vara jury under audition till SOT.

Bara 2½ vecka kvar nu.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0