Bobby hjärta Shakespeare = sant!

Idag hände en vansinnigt rolig sak. Regissören på Romateatern ringde mig och erbjöd mig en liten roll i årets uppsättning av "Macbeth". YAAAAY!
Betalningen är inte mycket att hurra för, men jag har ju jobbet på Willys också som jag ska försöka kombinera med det här, så pengar blir inget problem ändå, tror jag. Dessutom skulle jag få göra andra saker också, som att hjälpa till med caféet, dela ut flyers och vara föreställningsvärd, som ger lite extra cash.

Tänk om jag nu bara kunde få det där jobbet på Bokia i Stockholm till hösten, då skulle mitt liv just nu vara helt jävla perfekt faktiskt.

Nu ska jag repa text inför projektredovisningen på måndag.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0