Ledig-listan

Det regnar!

Helt okej för mig. Det behövs regn också för att allt ska förbli grönt och fint. Dessutom fick jag ledigt idag på grund av vädret.

Så vad ska jag då tillbringa dagen med? Följande förslag finns:

  • Börja plugga körkortsteori
  • Läsa "Lilla stjärna" av John Ajvide Lindqvist (jag är helt såld nu)
  • Städa min brors gamla rum som jag nu huserar i
  • Spela The Sims 2
  • Öva min stackars sångröst
  • Ta en dåraktig promenad i regnet och bli förkyld


Jag kan nog hinna med alltihop faktiskt. Men jag skippar nog sista punkten...


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0