Lilla stjärna

Jag och Mutti tog en sväng ner på stan för att bland annat inhandla en Mors dag-present till mormor. det föll sig så att Mutti köpte böcker till både mig och sig själv också. Så bussigt!

Det visade sig att en av mina favoritförfattare, John Ajvide Lindqvist, har släppt en ny bok utan min vetskap! Vad är det för stil, John? Smygsläppa böcker på det viset?

Jaja, boken heter i alla fall "Lilla stjärna", och verkar skilja sig lite från hans föregående böcker. Jag tror inte att den här är lika skräck/rysarbetonad som de tidigare. Återstår att se!

Men John, nu måste vi jobba på vår kommunikation, för så här kan vi ju faktiskt inte ha det. Skämmes!


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0