Mitt namn är Fleance

Alright, idag tog jag en trevlig Gotlandsbuss ut till Roma och träffade regissören Thomas och regiassistenten Maria. Jag fick ett manus och informerades om att jag skulle spela Banquos son, Fleance. Om någpn av er smarta läsare vet hur det ska uttalas får ni gärna kommentera och upplysa mig om det. Thomas visste icke, Maria visste icke.
Jag lämnade kontaktuppgifter och mått till kostymören.

Jag träffade även de som ska spela häxorna. Mucho nice.

Imorgon börjar jag repa. Då ska Conny Vakare lära oss att fightas med svärd. Ack så roligt!
Sedan är jag ledig till på lördag, då ska jag repa min enda talscen. Då har jag hela TVÅ repliker. Cool, huh?


Jag är ensam om min roll, vilket innebär att jag kommer spela 5/6 dagar i veckan. Alltså gick Willys-jobbet åt helsike. Lite trist eftersom jag hade tjänat bra, men roligt att jag får spela så mycket också.

Utöver Flenace ska jag även spela soldat/vakt/tjänstefolk, och vara föreställningsvärd samt hjälpa till med café och programförsäljning i pauserna.

Shit vilken sommar detta kommer bli. Jag kommer lära mig så sjukt mycket.

Hallelujah, helt enkelt.

Biljetter: romateatern.se


Kommentarer
Postat av: Hannah

Är så jäkla glad för din skull! Grattis tusen gånger om Bobby!!! Du är sååå värd det här :)

2010-05-25 @ 12:36:06
URL: http://lohannah.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0