Sexpucko #28 - The return

Sexpuckon med guldfiskminne blir allt vanligare. Denna nisse fick sig (enligt mig) en redigt knasig konversation sist han raggade på mig. Men nu hade han uppenbarligen förträngt den, för häromdagen var han tillbaka, och lite mer rakt på sak den här gången. Jag valde att försöka påminna honom om vårt första trevliga samtal.

22.26 2010-05-10 skrev het-nyfiken:
kan jag få suga av dig nu?

23.20 2010-05-12 skrev potential:
Hej het-nyfiken!
Vad roligt att du fortfarande är het och nyfiken! Örjan har precis töat fram, men han var varken het eller nyfiken faktiskt.
Mig vill du nog inte suga på. Jag luktar svettig apsnabel.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0