Sing for life

Så har jag äntligen fått repa min hittills enda talscen i "Macbeth". Nu har jag dock blivit understudy på en annan roll som har lite fler repliker, så det kan hända att jag får snacka lite mer.

Imorgon har jag bara en scen. Då ska jag mörda barn, hur hemskt det än låter. "Macbeth" är ingen trevlig historia.


Roma Klosterruin from above


Men vad inspirerande det är att jobba med så många proffs! Jättekul att se dem arbeta.

Men jag saknar musiken! Jag behöver sjunga, annars vissnar själen. Ve mig!

Nu sova. Puss och kram. Och godnatt.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0