Three weeks notice

Back from Berlin!

Och ny månad är det också. Endast tre veckor är kvar på Ölands Musikteaterskola.

På onsdag börjar vi spela in "Syskonkärlek", kortfilmen som elever vid Linnéuniversitetet producerar. Jag och Maria H (även kallad Hartis) ska vara med. Jag spelar ett tvillingpar och Hartis spelar den ena tvillingens flickvän. Det ska bli hur kul som helst!

Bilder från Berlin kommer, om datorn inte krånglar. Den brukar göra det när det handlar om att ladda upp foton. I så fall får ni som känner mig avnjuta bilderna på Ansiktsboken istället.

Nu ska jag äta middag och se på film. Imorgon måste jag göra klart mitt projekt. Känns lite stressigt, men vad fan. Något ska det väl bli av det.

Jag börjar närma mig 1000 inlägg nu. Nice eller nörd?

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0