Tipsy

Vaknade av sprängande migrän imorse. Svor, svalde migräntablett, svor igen och gick och lade mig. Missade därmed dagens workshop med sånggruppen Tetra, som höll en fantastisk konsert i skolan igår. Folkmusik från Haiti/Norden/Grekland/Irak i fantastiska arrangemang. Helvetes jävla skit att jag missade deras lektion idag!
Pissmigrän.

Däremot gick kvällens filminspelning bra. Jag och Hartis spelade in vår middagsscen, och båda blev lite tipsy av rödvinet.

Bengt Frithiofssons eget vin drack vi. TIPSY!


Imorgon ska jag göra scener med min body double igen. Sen är det bara en inspelningsdag kvar, och det är på tisdag då vi ska vara i Torslunda kyrka bara en liten bit härifrån skolan.

Nu sova!


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0