Tystnad, tagning

Så var första inspelningsdagen avklarad. Förutom att jag babblar så jävla fort så gick det skitbra. Tänk att det ska vara så förpillat svårt att snacka långsamt!
Enligt teamet så var det här den mest krävande dagen. Jag spelade bara mot mig själv hela tiden, vilket var lite speciellt. Jag fick dessutom byta/sminka om flera gånger mellan tvillingbror 1 och tvillingbror 2.

Imorgon kväll fortsätter vi, då ska vi spela in middagsscenen mellan mig och Hartis. Jag ska dessutom spela stendöd.

Nu ska jag äta lite middag, och sedan har vi det stora nöjet att beskåda vokalistgruppen Tetra in action, de håller konsert i skolan. Imorgon har vi sång-workshop med dem hela dagen.

Shit vad lyxigt vi har det egentligen.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0