När Bobby och Berguv samtalar



Berguv

Du saknar mig!

Bobby
Inte det minsta! :D
Fast jo... det gör jag. Du är ju snäll mot mig. Utom i fem-sexan. Dåligt.

Berguv
mm...du va såå mobbad i femsexan. men du älskade ju din hatt. jättegulliiigt! ♥

Bobby
mmm... allt för den där jävla hatten. men nu har jag hittat min hatt. vill du ha är det bara att ta!

Berguv
åå...Lembashatt..måste jag pröva! hälsa mormor du.

Bobby
min mormor är socialdemokrat. vad säger dina pappor?

Berguv
dom är emot abort, och barnen får ingen post och ost.?

Bobby
BUTT! jättemycket butt...


Kommentarer
Postat av: Eda

Hahahaha.

2010-10-19 @ 23:42:52

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0