Tisdags-Vapiano

Äntligen lyckades vi få ihop i alla fall 4 av 5 vänner till "TisdagsTräffen". Jag, Kippi, Samra och Xin käkade middag på Vapiano. Trevligt och smaskens, men det var svårt att samtala med alla för vi satt så konstigt vid ett konstigt bord. Så nästa vecka blir det café istället, där det är lugnare och mer samtalsvänligt. Då ska vi få med oss Philip också, banne mig.
Jag och Xin hittade ett mysigt café efter middagen där vi tog varsin kaffe innan vi åkte hem. Jag har bestämt att det är dit vi ska gå om en vecka.

I like Tisdagsträffar!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0