Bobby in a spring mood

Åh. Det är vår!

Få saker gör mig så lycklig som våren och sommarens antågande.

Nu har jag gjort en sprudlande ny spellista i Spotify som speglar mitt humör på ett utmärkt sätt.

Jag hade förstås gärna varit på Gotland över påsken, men eftersom jag ver för seg med att boka biljetter i år så blev det fullt. Och flyg var inte ens ett alternativ om jag inte ruinera mig själv.



Men hittills har jag nog faktiskt lyckats ha en riktigt bra helg här i huvudstaden ändå. Sara Berguv har förgyllt mina dagar tillsammans med Eda och strålande solsken. Glass, kaffe och en och annan cigarett har dragit sina strån till vårstacken.

Och om vädergudarna skulle få för sig att vi har fått nog av solsken någon dag så har jag "Will & Grace - The complete collection" till sällskap (tack vare Berguven).

Nu passar jag på att städa. Till och med det är roligt när det är vår!


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0