Öland - the reunion

Nu har ni säkert undrat lite över varför jag inte har skrivit ett endaste litet dugg om helgen på Öland? Jo förstår ni, det är helt enkelt så att jag har varit lite kinkig över att jag lät min kamera (som jag för en gångs skull kom ihåg att ta med) ligga i dvala under större delen av vistelsen, och därför inte har några foton att lägga upp här.

Men så kom min Ölandsvän Bo som en räddare i nöden och laddade upp sina bilder från helgen på Ansiktsboken, så jag tar mig friheten att använda dom för att illustrera delar av vår fina reunion. Så tack Bo!


Jag och Karsten Guldfisk nyanlända i Gottiåttan efter lååååång bussfärd.


Anton, min fläta Maja och jag tar tågbild med Antons Ifööön.


Sjuans residenter pimpar en godishink till Musikteaterettorna som de fick efter sin föreställning.


Jag och skolans favoritgranne Kompis. Han har en kompis som heter Kompis Kompis.
Sen bor Kompis Ovän i närheten också, men hon lyste med sin onda frånvaro.


Finklädda i väntan på bussen in till stan där det vankades buffé och sedan föreställning.


Karsten Guldfisk, Bestefar (mina forna sambos) och Flätan min.


Ässet, Miss Osby och Herr D.


Ett gäng glada ettor efter en mycket lyckad sista föreställning.


Sista dagen dukades det fram en fantastisk frukostbuffé i Gottiåttan.
Fil, yoghurt, smoothies, korv, ost, bröd, ägg, frukt, kex, müsli, bär, grönsaker...


...och kaffe, te, saft och våfflor med sylt. MUMS!


Och dom åt och drack...


...och dom drack och åt.




Det var en underbar helg med underbart väder, och det var riktigt jobbigt att säga hej då.
Med mitt nya jobb (som jag ska berätta mer om snarast) blir det det dessvärre svårt för mig att åka ner och hälsa på något mer. Det suger, men går inte att göra så mycket åt tyvärr.

Men till alla mina fina på Öland - I love you.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0