Birthday bash

Jag kom på att jag helt har glömt bort att redogöra för hur min 28-årsdag firades i lördags!

Sanning att säga så firade vi mest på fredagen, då jag gick på bio och såg underbara "Burlesque" tillsammans med Ässet, Skånska Negern med pojkvän, samt Jaxel.

Efteråt gick samtliga utom Ässet vidare och tog en liten drink på en pub med strömavbrott, innan det var dags för superbt smaskig middag på Patricia, med efterföljande dans.
Väldigt lagom och väldigt trevlig afton.

Dagen efter gjorde Ässet (som tillsammans med Kissgrisen bodde hos mig under veckan pga praktik i Stockholm, fast Kissgrisen åkte hem en dag tidigare) frukost åt mig, och jag fick en födelsedagsmuffin med ljus i. Gull!

Och på torsdagen fick jag denna av Ässet och Kissgrisen:


Mitt alldeles egna nödkit! Cola, chips, ljus och "My Fair Lady".

FIIINT! They know me so well!

Efter frukosten kom Mutti och Pappsen på besök, och vi fikade en stund och jag fick nätta paket innehållande pedal till min keyboard samt en alldeles egen hårtrimmer! Jag fick dessutom ett ekonomiskt tillskott från Mormor.

Resten av dagen tillbringades hos Bror Stor med familj, och vi fick gosa riktigt mycket med lilla Mini!
Även på söndagen var vi där och smaskade i oss tårta och andra godsaker, tillsammans med Bror Stors sambos familj. En härlig dag!


Älskade lilla fina Mini!


Mutti (a.k.a Farmor) och Mini slumrar sött.

Den stora frågan för mig nu är: vad tusan ska man hitta på om två år när man fyller 30?

The pressure is on!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Var tusan håller dagens schlagerblogg hus?

2011-02-12 @ 19:20:18
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: Regina

Vilket fantastiskt litet brorsbarn du har fått! Bedårande. Grattis min vän! :)

2011-02-13 @ 22:33:38
URL: http://regis.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0