Schlagerblogg 2011 - Andra Chansen

Sundsvall
Sista anhalten innan den stora finalen. I vanlig ordning ställs mina favoriter mot varandra och måste därför slå ut varandra. Mina tre favvisar är Jenny Silver, Love Generation och Sara Varga. En av dem kommer att nå final om Sara Varga slår Loreen i sin duell.
Det andra gänget är lättare. Där är Shirley Clamp och hennes änglar mina favoriter, och jag tror att de går hela vägen. Men The Moniker (obegripligt artistnamn, by the way) kan förstås överraska.
Det är svårtippat, så mina gissningar känns mycket osäkra. For the record.
Väl mött i Schlagerland.






Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0