Schlagerfel

Fan vad fel jag har hela tiden! Det börjar bli irriterande. Nästa vecka SKA jag tippa rätt finalister.

Jag hade rätt i att gissa Sanna Nielsen till Globen, men min andra kandidat Babsan hamnade på en neslig 7:e-plats! Vad hände där? Jag älskade glamourdrottningens käcka dragqueen-schlager.

Typiskt.



Brolles finalplats kom lite som en överraskning, men ändå inte. Han är ju Brolle. Jag tror att minst 3 småbrudar i publiken svimmade varje gång den norrländska hingsten syntes i bild.

Nu efter att ha hört och sett Sannas nummer två gånger så tror jag faktiskt att "I'm in love" kommer hamna topp tre i finalen. Den växte sannerligen, liksom Charlotte Perrellis bröst, i direktsändning.

The Moniker gick till Andra Chansen. Ingen chock.
Däremot gjorde Loreen en smärre skräll (som jag ju flaggade för) och norpade den andra AC-platsen framför näsan på en tapper och ack så stilig Christian Walz.

Mina favoriter i finalen än så länge: Danny och Sanna Nielsen.

Nästa vecka drar vi till Winnerbäck City.

Linköping alltså.

Kommentarer
Postat av: Jo.L

"Jag älskade glamourdrottningens käcka dragqueen-schlager." Du menar Sannas låt alltså?

2011-02-13 @ 01:22:49

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0