I Uppsala

Kära bloggläsare.

Idag for jag till Uppsala för att träffa min kära guldfisksambo Hartis.

Vi fikade på ett fikigt fik och såg en bagatellig bagatell till film med Angelina Jolie och Johnny Depp. Dessutom bytte vi ut ord i filmtitlar mot "fitta". Några exempel:

-Män som hatar fittor
-Flickan som lekte med fittan
-Fittan som sprängdes
-Mannen som kunde tala med fittor
-När fittorna tystnar (den kom jag på nu)


På det stora hela en underbar dag med med en fin vän. Mera Maria!


Jag och Hartis i vår hus sista dagen på Öland, 2010

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0