Jobbjakt

Jag har sökt jobb!

"Varför då?" kanske ni undrar, eftersom jag ju faktiskt redan har ett jobb som jag verkligen gillar?

Jo, för att det finns stor risk att jag kommer förlora jobbet inom en månad. Butiken ska eventuellt läggas ner.

Så idag har jag varit redigt proaktiv och sökt två jobb. Ett oglamoröst men intressant på RFSL och ett något mer glamoröst och showigt på Wallmans.

Mångsidig, jag vet.

Återstår att se vad detta rediga initiativ leder till. Helst blir jag kvar där jag är, eftersom jag stormtrivs och tjänar tillräckligt. Håll era tummar krampaktigt, please!

Kommentarer
Postat av: syster yster

wohooo!! lycka till! hoppas du får alla :D

2011-01-24 @ 08:19:55

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0