När Bobby och Berguv samtalar #2


Berguv och jag i Roma sommaren 2010, precis innan en föreställning av "Macbeth".

Bobby
Det var så länge sen du var här sist, Berguv. Då var det en massa tobak utanför mitt fönster. Och nakenbilder på Saruman!
Massa tobak...

Berguv
mm! Butt jättemycke butt!
å flugan som aldrig kom hem...
Saknar dej! Du är snäll mot mig.♥ Inte som i fem-sexan.

Bobby
Jag saknar dig som fan, fast inte jättemycket ♥ Nästa gång vi ses ska du få kokt vatten. Det är gott.


Berguv
ååh, ja, jag har lite varm saft här, om du vill ha ere bara å ta! Men varför har du inte vattnat mina blommor?!... eller det kanske var jag som skulle göra det?! fan Gandalf, fan

Bobby
Dina blommor...? Men... det är ju dina blommor? Du ska väl vattna dina egna blommor?


Berguv
NEJ...d e DU som ska göra det!
Om du tycker det är jobbigt så ska du veta hur det känns att föda barn...inte för att jag vet det men de e jobbigt!!!


Bobby
Flörtar du med mig?


Berguv
tror det! men inte jättemycket


Bobby
Det här stannar mellan oss. Annars så... kommer jag att... slå ihjäl dig. Du vet liksom bah "peow"!

Berguv
kanske senare Gimli! du älskar mej

Bobby
mmm ♥ Mm.. Nu ska jag sova som en tjej. Ja du Berguv... hej då. Berguv.


Berguv
Kära Bobby baggings... Hej!
Gonatt! ♥


Sara Berguvs blogg

Kommentarer
Postat av: Berguv

åh Bobby! Vi syns om fyrtioelva år!<3 vart vi än ses. där stannar vi å röker tobak. det blir ett straff för att du inte vattnas bilbos blommor.

Länge leve Bobby&Berguv! <3

2011-01-12 @ 14:20:21

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0