And the Oscar for Sämsta Kommentator goes to...

Yay, jag fick de flesta rätt i i min Oscarstippning.

Jag är nöjd. Dock pallade jag inte se hela galan. Mina ögonlock var inte riktigt med i matchen, så jag fick ge upp runt klockan 03.00. Men vad förstod så missade jag inte så mycket. James Franco som var en av programledarna var ungefär lika avslappnad som Linda Rosing under ett oannonserat drogtest. Anne Hathaway verkade mer bekväm, men manuset de kämpade med var inte mycket att hurra för.

Dessutom var Filip och Fredrik de sämsta kommentatorerna någonsin. De satt och snackade dynga på precis fel ställen hela tiden, och av dagens tidningar att döma så blev det inte bättre heller. De pratade under nomineringspresentationer, tacktal och sångframföranden.

Deras reaktion på kritiken? De var nöjda, för de hade lyckats "pigga upp" Oscarsgalan som de annars anser vara ett riktigt sömnpiller. Enligt dem. Puckon.

Nu är jag i alla fall tillbaka i Stockholm och hoppas att jag ska ha ett nytt jobb när veckan är över.

Håll alla era tummar, please! Mina ömmar nämligen.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0