The New Job

Oh yes. Rubriken says it all.

Jag fick jobbet!

1:a april börjar jag som säljadministratör på ett leasingföretag som huserar i finfina nya lokaler vid Telefonplan.

(Det var en mening som jag aldrig trodde jag skulle säga)

Alltså har jag endast 8 arbetsdagar kvar på Bokia. Sedan är det Hej då Butiksjobb och Hejsan Kontorsjobb.

Kan ni fatta? Jag ska sitta på kontor. How weird is that!?!?

Men det kommer nog bli kanonbra. Jag har en kanonchef och tydligen kanonkollegor också. Och jobbet är tydligen inte brain surgery-komplicerat heller.

Nu fattas bara lägenhet. Någon som vill ge bort en?




Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0