Porrtanten

Sent omsider så kommer nu den sällsamma berättelsen om Porrtanten.
Jag och min kollega SK sitter på jobbet. Telefonen ringer. På displayen ser vi att det är ett dolt nummer som har ringt Shurgards 020-nummer. SK svarar.


SK:
Välkommen till Shurgard, du pratar med SK, vad kan jag hjälpa till med?


Porrtanten:
Jo, det är så att jag var på eran anläggning i Rissne idag.. Jag har ett förråd där.


SK:
Ja, okej?


Porrtanten:
...och han killen som jobbade där, han följde med mig till förrådet för han skulle hjälpa mig lite.


SK:
Ja?


Porrtanten:
...och när vi stod där utanför förrådet så såg han att jag hade kort kjol och inga trosor på mig, och så tog han mig mellan benen.


SK:
........?


Porrtanten:
Sen frågade han om det var okej att han klädde av sig, och så gjorde han det.


SK:
Eh....


Porrtanten:
Sen bad han mig att följa med honom ner till hans kontor, och då gjorde jag det. Där la han sg naken på golvet och bad mig att grensla honom.


SK:
Ja, alltså.. Det låter ju väldigt hemskt, men det är nog inget som jag kan göra något åt.. Om du känner dig ofredad av det här så måste du ju vända dig till polisen.


Porrtanten:
Jag känner mig inte ofredad. Jag gillade det.


SK:
Eh... Okej. DÅ vet jag inte riktigt vad du vill att jag ska göra med den här informationen.


Porrtanten:
*klick*






Såååå stört! Vi ringde naturligtvis Rissne och berättade, och stackars M där blev helt förskräckt. Senare fick vi höra att en annan butik hade fått ett likadant samtal lite senare på dagen. Sköna människor det finns där ute. Ha fantasier för all del, men håll dem för er själva. Ska vi säga så, Porrtanten? Håll din porriga Shurgard-fantasi för dig själv.
Och dra på dig ett par trosor och skaffa ett (sex)liv också förresten.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0