Cause of death = Idol-Johan

Alltså, om Johan Palm får vara kvar i Idol efter ikväll så blir jag UPPRÖRD! Jag tror att Alice kommer åka ut. Tyvärr.

Såg ni fjortisen som Johan sjöng till under "Free falling"? Jag har aldrig sett maken till hysteri. Hon höll på att svimma. Jag förstår verkligen inte reaktionen. Liksom: här kommer min största idol i livet (hur man nu kan Johan Palm som största idol i livet) och sjunger till mig under sitt framträdande. Hur visar jag bäst min uppskattning? Jo, genom att gallskrika honom i fejan och gömma mig bakom händer, fötter och kompisar och skrika honom i fejan lite till.

Vidrigt. Ska musikgillande verkligen vara så hälsovådligt? VÄX UPP FÖR I HELVETE!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0