BrunettBobby

Hm. Vad krävs för att folk ska upptäcka ens blogg egentligen? Vill folk bara läsa bloggar som handlar om mode och shopping? Då är jag körd. BlondinBella är Queen of the Blogworld.

Jag kanske ska starta en ny blogg.

"BrunettBobby".

(Nej, jag har inte glasögon. Bara sådana utan glas i)


På "BrunettBobby" ska jag skriva om alla spännande mackor jag äter, samt lägga upp bilder på mina sexiga morgonfrillor och mina läckra pyjamasbyxor. När jag har heta hemmafester där Estrellachipsen flyger och CocaColan flödar så ska ALLT upp på bloggen. Med bilder förstås.

Eller så kan ni rösta på mig här nedan och motivera mig till att fortsätta med den här bloggen istället. Haha.




BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Daniel

Snälla bli inte sån, då får du stryk.

fasen vad sexig du e!!

2008-11-22 @ 20:15:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0