Bobby goes fitness!

Jag har bestämt mig för att bli vig. Jag känner mig som ett jävla kylskåp varje måndag när vi har morgongympa med klassen. På dansen känner jag mig också stel som ett järnspett. Jag kan inte ens sitta i 90 graders vinkel, jag måste liksom luta mig lite bakåt för att det inte ska strama i benen. Nu ska det bli ändring på det!

Jag hade lite gympa för mig själv här hemma i morse (eller eftermiddags snarare, jag gick upp klockan 12). Det var skönt! Det är verkligen ingen myt att man mår bättre av att träna, även om man som otränad gärna intalar sig det.


Nu jävlar ska jag kunna sitta med raka ben och kunna nå tårna utan att dö av smärta!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0