Jag hatar fjortisröstande

Okej, jag är egentligen inte så jätteinne i "Idol", men jag måste ändå undra:

Hur i helvete kunde Loulou åka ut medan tråkputtar som Robin B och Robin E får vara kvar!? De hängde inte ens löst fastän de sög! Och Johan Palm är ju extremt överskattad. Han sjöng falskt och jävligt ikväll och har inget kvar i tävlingen att göra.
Det här startfältet har kallats det bästa i "Idols" historia, men det är väl ändå bullshit. Robinarna kan ju inte ta en scen överhuvudtaget, de ser ut som karaokesångare när de uppträder! Johan Palm sjunger surt med målbrottsröst och leker damp, och Sepideh har slutat sjunga och börjat gapa. De enda som håller måttet är Anna, Alice och Kevin. De vet hur man tar en publik och en scen. De är artister. Och så Loulou, som har världens härligaste röst och världens härligaste personlighet. Fucking jävla fjortisar som sitter och röstar på killarna för att ni tycker de är snygga (vilket de inte ens är).

Usch. Nu ska jag dammsuga lite och fokusera på morgondagens föreställning istället för att slösa energi på en larvig jävla musiktävling som egentligen borde hålla audition för tittarna också så att det blir vettiga människor som röstar och inte bara blåsta fjortisbrudar. Blä.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0