Teaterfestival

Nu ska här göras marknadsföring!
På lördag tycker jag att alla som inte har alltför långt till Hallonbergen i Stockholm och som har en hundring till övers (eller en 50-lapp om du är student) borde ta och besöka Sundbybergs Teaterfestival. Jag kan inte säga så mycket om det totala utbudet på festivalen för att jag inte känner till de flesta av artisterna som uppträder, men jag kan i alla fall pusha för min egen klass som inleder hela tjuttahejtan klockan 12.10. Vi kommer bjuda på musikteater med dansinslag. En del kommer kännas igen, en del är helt nyskrivet. Så var lite kulturell och kom och titta vetja!


See you in Raspberry Mountains.


Kommentarer
Postat av: j

Någon som känner Anna som var där men som nu bodde i Ljubjana, Slovenien. Skulle vilja komma i kontakt med henne. /J

2008-10-30 @ 23:30:06

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0