Sexpucko #1

Ni kanske minns att jag skrev om Sofia Albertssons bok "Sexpuckona anfaller!" för ett tag sedan. För endast några veckor sedan råkade jag själv ut för ett pucko på gaycommunityn Qruiser.
Han skrev inget sexanspelande till mig, utan det jag irriterade mig på var att han uppenbarligen inte ens hade läst min presentation innan han kontaktade mig. Där har jag nämligen undanbedit mig vissa typer av kontakter. Men denne pojke hade alltså bara sett min bild, tänkt "Ooh la la!" och bränt iväg ett meddelande. Inspirerad av Sofia Albertssons bok bestämde jag mig för att driva med killen. Och det tog ett tag innan han fattade vinken.
Här följer vår konversation. Jag är alltså "potential", som är mitt nickname på Qruiser.

13.46 2008-09-14 skrev Jag_Ärjag:
tja grabben vad gör du??

13.56 2008-09-14 skrev potential:
jag sitter och knådar små mjöliga hattredningsbollar. vad gör du, GRABBEN?

13.58 2008-09-14 skrev Jag_Ärjag:
ja gör inte så mycket ska hoppvad ska i duschen
tänkte ja. vad ska du sen göra då??

14.10 2008-09-14 skrev potential:
jaha du. jag ska också duscha, måste tvätta bort de här nedrans såsbaggarna.. sen ska jag koka mina mjöliga bollar i en ostig skorpbuljong. smaskens!

14.13 2008-09-14 skrev Jag_Ärjag:
ok de åter ju kul

14.16 2008-09-14 skrev potential:
O ja! Jag skulle gärna bjuda, men jag har bara bollar för en person, plus några extra till Snobben. Han blir så kinkig utan sin dagliga buljongboll.

14.18 2008-09-14 skrev Jag_Ärjag:
okej
vi kan ju ta en fika senare idag eller i den komande veckan om du e intresserad

14.30 2008-09-14 skrev potential:
Mig vill man inte fika med, jag är så ostig efter all hattredning. Dessutom finns det risk för att jag råkar hälla kaustiksoda och mjölbaggar i din apelsinjuice, och som straff kommer Babben Larsson och kväver mig med sin degiga lekamen.

14.33 2008-09-14 skrev Jag_Ärjag:
ok men om ja tar risken

14.40 2008-09-14 skrev potential:
det blir inte bara en risk, utan FLERA! förutom din osmakliga juice kan det också hända att jag stoppar upp mina flagnande fossingar i din näsa. blir jag riktigt närgången kan jag även börja kittla dig med min hala och omatiga flint om du har lust?

14.41 2008-09-14 skrev Jag_Ärjag:
kanske de

14.48 2008-09-14 skrev potential:
jamen dåså. då kan du ju komma förbi mig. det är jag som brukar spela munspel på Plattan. du kan få komma och ta heroin och byta min mustiga blöja nån gång.

14.49 2008-09-14 skrev Jag_Ärjag:
kansjke de

14.53 2008-09-14 skrev potential
*slå med stor hummer*
Inte nog med att du är trög, nu har du hakat upp dig också. Trodde du förstod förra gången vi pratade att jag inte är intresserad. det hade du kanske fattat om du läst min presentation innan. Men jag verkar vara som ett läckert kardborreband där bara en massa tröga analfabetkillar med bajskräm i skallen fastnar. Det var kul att driva lite med dig, men nu har jag faktiskt inte tid längre. Lycka till med raggandet, GRABBEN!





Var inte det där underhållande, så säg?

Kommentarer
Postat av: BippoQueer

Underljuvt.

2008-10-11 @ 04:34:06
URL: http://bippoqueer.wordpress.com
Postat av: Sofia Albertsson

Haha! :D

Qruiser är ett jävla näste för sånt där, nästan lika illa som Skunk... Jag gillar att du snoppar av!



WE IZ UNITE NOW!

2008-10-11 @ 17:24:47
URL: http://www.cupcakecarny.blogspot.com/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0