Jag älskar Sofia Albertsson

Jag önskar att Sofia Albertsson, författare till boken "Sexpuckona anfaller!" startade en blogg. Jag skulle följa den slaviskt.
Här följer ett citat ur boken, som innehåller mailkonversationer mellan henne och puckon som försöker sexragga på henne på communityn Skunk, fastän hon på sin sida uttryckligen skrivit att hon inte vill bli sexraggad på.

"ricky_k6
hej, hur mår du?

Fia
Brabra.

ricky_k6
vad gör du??
hur gammal du...

Fia
Jag äter sparris med öronen och opererar små tyska fjärtar.
Gam? Nej, jag har tagit av mig den.

ricky_k6
Okej...
jag ska knulla dig

Fia
Nej, det ska du inte.
:D
Det kan du inte för jag har bytt ut din lilla pillesnopp mot en hög med potatismos!
Det är så svårt att göra något annat än att ge dig en bit tunnbröd som du kan skyla din vinterkalla klick med.
*Ger bostongurka, sallad, dressing, senap och ketchup*
Nu kan vi sälja dig utanför Sporthallen i Avesta imorgon när de har stängt natten och alla fulla Avestabor är sugna på fyllekäk.
:D
Hurra, jag har äntligen funnit en anledning till att du ska finnas till!"

(© Sofia Albertsson)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Albertsson hör bön.

Även om min blogg mest handlar om socker och ilska.



<3

2009-08-11 @ 01:20:47
URL: http://www.cupcakecarny.blogspot.com/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0