Svamp eller inte

Telefonsamtal: Syster yster.
E-mail: Inte ens från Ansiktsboken! What the hell händer?!
SMS: Love, syster yster.
Utomhusvistelse: Gick runt på Kungsholmen en sväng efter skolan.
Låt på hjärnan: "Damat" - Ekrem & Gültekin. Det är störigt att ha turkiska låtar på hjärnan eftersom man inte kan texten.

Idag jag har köpt en keyboard! Yey me! De hade bara ett exemplar kvar av den som jag hade spanat in (den billigaste), och det var den som stod ute i butiken som man kunde provspela på. Eftersom den då var använd så fick jag 200 kronors rabatt. Najs! Killen i kassan tejpade till och med fast ett handtag av plast på kartongen för att den skulle bli lättare att bära. Vilken kille! Så nu har jag en keyboard, och nu ska jag jävlar i mig lära mig alla fucking dur-ackord som Svante vill att vi ska kunna. Go Bobby!

Jag har upptäckt en sak med min ständiga törst som jag ju skrev om häromdagen. Den infinner sig oftast bara efter jag har ätit. Då började jag fundera på om det är nåt jag äter som man kanske blir väldigt törstig av. Men jag äter ju inte samma sak varje dag. Ibland har jag med matlåda till skolan och ibland köper jag dagens lunch där. Så den teorin höll inte länge. Mysteriet kvarstår.
Jag kanske har en liten svamp i kroppen som suger åt sig all vätska jag får i mig och ständigt kräver mer? Det vore ju onekligen knasigt. En svamp liksom! Jag ska döpa den till Gunnar.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0