Jag hatar inbrott

Bror Stor måste vara den mest olycksdrabbade mannen i Stockholm. Nu har han haft inbrott för sjuttielfte gången i rad. Tidigare har de givit sig på hans bil, den här gången bröt de sig in i hans förråd. De stal bland annat en massa dyra verktyg. Så jävla stört.

Ett krux är att detta är samma förråd där hela mitt bohag förvaras. Möbler, böcker, filmer, skivor, huhållsartiklar och så vidare. Och jag vet ännu inte hur mycket av mina saker som har stulits.

Så nu måste jag försöka skriva ner ALLT som jag hade i förrådet för att försäkringsbolaget ska kunna beräkna ersättningen. Det blir jävligt svårt att göra det ur minnet.
Jag är mest skraj att alla mina tv-serier och filmer ska vara borta. Det är för jävligt att inte VETA heller hur mycket de fått med sig! För brorsan kan ju omöjligt avgöra vilka av mina saker som saknas. Suck.

Tjuvar alltså. Som Babben säger: Uppspacklede jävla ap-arslen.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0