Gaybloggeffekten

På en så kallad "gayblogg" (usch, jag hatar det ordet!") så ställde bloggaren en dag en fråga till sina läsare: "skulle du som straight kunna gå på gayklubb? Varför/varför inte?"

Det fanns över 200 svar. Några hade skrivit icke uppseendeväckande saker som: "Ja, det är alltid roligt att träffa människor oavsett vilken läggning de har :D"

Medan andra hade skrivit smått idiotiska grejer. Här följer ett axplock, med mina kommentarer kursiva inom parentes.


"Ja absolut. Jag älskar bögar, haha! Men jag har alltid velat ha en bögkompis (ursäkta uttrycket) så absolut. Ni verkar så härliga!"

(Ja gud, vi är så härliga så det inte är klokt! Innan jag kom på att jag är bög så var jag inte alls lika härlig, men så fort homosexualiteten var ett faktum så blev jag störthärlig som genom ett trollslag! It's all in the sexuality!)


"absolut!! homosexuella är så härliga och snälla och roliga ;)
men nackdelen e ju att man kanske blir flirtad med och då får man väl bara säga nej antar jag?"

(Nej. Blir man flirtad med på gayklubb så måste man flirta tillbaka och sedan gå in i ett dark room och ha sex. Vet du inte det?)


"Ja, jag vill ha en bögkompis!"

(Åh, och jag vill ha en negerkompis!)


"OOOOOOOOOOOOOMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGG JAAAAA FÖÖÖFAAAAAAN AJG ÄÄÄLSKAR BÖJAR JAG SKIIIIIITEEEEEER IIIIIII OM JAG E SJ DET LR ITNE, HAHAH LUUUVE FOR U SEXBOMB! ;)"

(Shit, jag känner mig plötsligt bajsnödig. Och vad är en böj?)


"Jaa för fan!! Har varit på Gretas i Göteborg många gånger och det är hur kul som helst! Går alltid på toa o kissar med någon bög.."

(Varför det!?!? Varför förvandlas kissande till en gruppaktivitet så fort man är utanför hemmet!?!?)


"om man skulle vara "helt" straight och gå på gayklubb, känns det ju som att man inte är helt straight ändå. om man inte är där med vänner dvs :)"

(Jaha. Om man går ensam på gayklubb så är man tydligen automatiskt gay. Hur stort sällskap krävs för att bibehålla sin heterosexualitet när man går in? 1? 2? 8?)


"jaa men bara om jag skulle ta me mig en sraight kompis för att kolla hur ni beter er"

(Eeeeehh... Hur vi beter oss? Har ni nån mongo-klubb där du bor som jag gå till och se hur ni beter er?)

"Ja verkligen varför inte, kankse inte så kul å gå själv om man inte känner ngn som ska med..Men annars, självklart!! Jag är inte det minsta homofobisk! :D
Din blogg e grym, synd att du är gay och så snygg ;) puss<3"             

(Good for you att du inte är det minsta homofobisk. Jag älskar dig redan. Let's festa tillsammans. Och det är väl klart att du inte går själv, det gör man väl inte på straighta klubbar heller!?!?!?)




Här ser vi hur äckligt toleranta dagens ungdomar är (man kan läsa här om vad jag tycker om tolerans).
Jag kallar det för "Gaybloggeffekten".
Ska man skratta eller ska man gråta?

Som svar till en av idioterna ovan så följer här ett gäng bilder som visar hur vi beter oss på gayklubb.


Vi posar tjusigt.


Vi spontanblonderar oss.


Vi dansar vilt.


Vi dansar helt crazy.


Vi har hångelorgier.

Kommentarer
Postat av: saraberguv

Bobby! du är den bästa bloggaren!

kärlek till dej. kram

2009-06-20 @ 22:20:00

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0