Jag hatar dig och tänker spotta på dina homofob-sandaler

Jag blir så förbannad att jag kokar. Satt och slösurfade på Discshop och läste recensioner när jag snubblade över detta omdöme, skrivet om underbara "Patrik 1,5".


"Jag lämnade biosalongen lätt illamående. Nu ska vi svenskar lära oss att älska bögarna. Dom ska få adoptera. Nu ska dom gifta sig i svenska kyrkan. Då i min mening pissar man på kyrkan och alla de som gått till den.

Om ett tiotal år, vad kommer det för film då som moralpredikar?

Är det pedofiler vi ska acceptera och bli påtryckta att vi måste älska? Är det dom då som bankar på dörrarna till kyrkans ceremonier?

Nej sådana här moralkakor till film låter jag mig vara utan i framtiden."


Varför i helvete gick du såg den förbannade filmen för om du nu är så jävla avigt inställd till bögar?! IDIOT!!!!!! Inte gick det att kommentera eller svara på det fucking inlägget heller.

Jag vill slå någon. Väldigt, väldigt, väldigt hårt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

åh hjälp. jämför människan bögar med pedofiler? läser jag verkligen rätt? bobby, jag är med dig om du känner för mord.

2009-03-07 @ 10:09:52
URL: http://lohannah.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0